torsdag 22 oktober 2009

Vårt barnbarn Alex

Ja, här får du se på några bilder på vårt barnbarn Alex. Toni och Therese, två stolta föräldrar. När Carin sa, "det var den vackraste lilla pojke jag har sett", så nickar Therese och säger "ja, jag vet". Carin är nu tveksam om hon skall följa med till Israel i november. Alex har tagit hennes hjärta. -Jag kan berätta att Alex mådde väldigt bra då han låg bredvid mig i soffan en söndag i oktober, se bild nedan. Detta lilla underverk föddes 6 sept. Carin fick beskedet på sin mobil och väckte mig mitt i natten och gratulerade mig till att blivit farfar. På morgonen gick jag upp ganska tidigt, efter en stund kom ett sms från sovrummet, "skall du inte ge farmor, kaffe på sängen". Och så blev det.









3 kommentarer:

  1. Härligt. Ni verkar trivas med livet.

    SvaraRadera
  2. Det är klart att det måste vara ett vackert barn. Babyns far och farfar var också de sötaste i sin generation! / DH

    SvaraRadera
  3. Ah va Carin ser ut att trivas!!! :) Och Dorthy - helt sant!!!

    SvaraRadera