fredag 22 januari 2010

Trodde jag skulle få mycket tid till att skriva av mig lite under jul och nyårshelgen, men så blev det inte. Nu är det 22 jan och tiden rusar iväg. På onsdag reser Birger och jag med ett litet team till Kongo och Rwanda. Vi besöker Trosgnistans arbete och medverkar i 2 konferenser. Kanske lite jobbig resa men underbart att möta våra kära vänner igen, ja jag trivs som fisken i vattnet då jag får besöka våra missionsfält. Mer om det senare.

Julen är en stor familjehögtid för oss och vi är tillsammans med Toni - Therese - Alex, Tobias, Davids familj. Vi firade i vårt hem i år. Det var rejält snöväder runt julen, kolla 2 bilder.

Carin och jag reste på vintersemester till KoChang i östra Thailand. Vi fick en möjlighet att undersöka ett resmål för grupper från vår resebyrå. Oerhört vackert och inte lika exploaterat som en del andra platser i Thailand. Håll till godo med lite bilder. Det var 55 graders skillnad på utetemperaturen där och hemma i Bollnäs. + 35 och minus 20 när vi kom hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar